torsdag 7 januari 2010

Gaffelvirkning

Vid ett besök hos Frisky Frog såg jag den här jättefina vantmudden som jag blev nyfiken på! Det visade sig vara "gaffelvirkning", något för mig helt okänd företeelse. Efter lite forskning förstod jag att jag faktiskt äger en gaffel som jag ärvt efter några släktingar för länge sen och som jag inte haft en aning om vad man använder den till. Ska ta fram den och prova, kanske får ni se nåt resultat här framöver...

Ge mig gärna tips på mönster och beskrivningar!

2 kommentarer:

  1. Jag hade ingen aning om att gaffelvirkning kunde vara så fint. Det ska bli kul att se när du har lärt dig!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är intresserad av gaffelvirkning. Jag såg i inlägget hos mig att du är intresserad av kurs. Jag vet inte var du bor, men jag brukar ha kurser då och då i min lokal i Jakobsberg, NNV om Stockholm. Jag är också flyttbar om det är en grupp som vill ha kurs någon annanstans.

    SvaraRadera