fredag 30 april 2010

Award

Man blir smickrad och glad, tack Eva!

7 blandade saker om mig själv:
1. Jag älskar när det regnar och åskar!
2. Att ligga och halvsova i en hängmatta i svag sommarvind är den ultimata njutningen.
3. Jag äter medicin mot högt blodtryck och låg ämnesomsättning.
4. I min brödkorg under bröden ligger 26 st brödpåseflärpar - varför sparar man dem?
5. Håller på att plöja alla Lost-avsnitten tillsammans med min äldsta dotter. De har precis hittat en lucka i marken och man har äntligen fått se isbjörnen.
6. Blir arbetslös i juni.
7. Gillar att baka kakor, och att äta dem!

Vill gärna skicka vidare awarden till dessa sju beundransvärda bloggare:
1. Emilia
2. Made in Hstd
3. Maria
4. 70% garn
5. Ida
6. Min tråd
7. Crea diem

6 kommentarer:

  1. Det är märkligt. Man hittar i hela bloggvärlden några som man både delar intressen med och har vissa likheter med.Det kanske hänger ihop. !!! Ha en jätteskön valborgsmässohelg !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden!
    Jag har precis berättat sju blandade saker om mig själv i går, så jag hoppar över det.
    Jag har skickat vidare många awarder tidigare så jag tackar och bockar, men skickar inte heller vidare. Kanske lite tråkigt, men där ett tag så gick det liksom inflation i awarder. Men jag blev att glad att få den, tack igen. Så härlig slipskudden nedan blev. Jag tycker verkligen om sådant återbruk!

    SvaraRadera
  3. Tack så himskans mycke´! Det var nog vad jag behövde för att få lite fart på bloggandet igen :-)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för den- min allra första - ha en rikigt skön Valborg !!!
    hälsn. Cina från Småland
    http://creadiem.bloggagratis.se

    SvaraRadera